Omini Clinic - Primul Hub de Chirurgie estetica din N-E României.
PROGRAMARE

Angajare Asistent Manager

Acasa // Angajare Asistent Manager

Angajare Asistent Manager

 

Descrierea postului 

  • Raspunde de inregistrarea si pastrarea contractelor de prestari servicii si contractelor de colaborare ale societatii

  • Gestioneaza si coordoneaza depozitarea in arhiva juridica si financiara a societatii

  •  Intocmeste situatii/evidente si rapoarte legate de documentele intocmite si verifica corelarea acestora

  • Elaborareaza diferite rapoarte si evidente financiar-contabile si administrative cerute de conducerea societatii

  • Intocmeste si urmareste facturi/chitante emise pentru clientii si colaboratori

  • Tine evidenta incasarilor zilnice si intocmeste registru de casa, in stransa colaborare pentru verificare sistematica cu departamentul contabil 

  • Se implica in organizarea actiunilor administrative si coordoneaza implementarea lor 

  • Intocmeste documente aferente operatiunilor de decontare cu furnizorii si clientii

  • Realizeaza plati catre bugetul de stat pentru contributii lunare  si catre furnizori 

  • Redacteaza adrese, informari, raportari pentru  institutii ale statului si institutii partenere

  • Intocmeste si gestioneaza documentele de personal si pontajele  si verifica evidentele inregistrate, precum si dosarele de personal, cu raspunderea raportarilor aferente

  • Raspunde de aprovizionare consumabile rechizite, produse curatenie si necesarul materiale sanitare / alte consumabile, cu monitorizarea cheltuielilor implicate

  • Se ocupa de organizarea deplasarilor pentru medici la evenimente medicale (inregistrarea participarii, plati, documente etc)

 

Profilul candidatului ideal 

  • Responsabilitate si seriozitate

  • Atentie  la detalii

  • Studii medii/superioare

  • Capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente

  • Capacitate de adaptare la cerinte noi si capacitate de invatare rapida

  • Capacitate de atentie distributiva 

  • Personalitate dinamică, comunicativă, organizată, analitică

  • Experienţa pe o poziţie similară obligatorie

  • Cunostinte de baza de contabilitate primara constituie un avantaj

 

Tip angajare

  • Contract de munca pe perioada nedeterminata

  • Norma intreaga (8 ore/zi)

  • Program de lucru - 08:00 - 17:00, de Luni pana Vineri  (cu 1 ora pauza inclusa)

 

CV-urile se trimit la office@ominiclinic.ro cu subiectul "Aplicatie Asistent Manager".